Обмін та повернення
Обмін та повернення товару в інтернет-магазині LMXL
На товари, придбані на сайті LMXL, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
- Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.
В магазині представленні різні группи товарів які згідно законодавства - підпадають під обмін та повернення чи навпаки не підлягають обміну чи поверненню в зв'язку з такою групою.
Обмін товару в зв'язку з його не кондицією, псування відбувається в період до 14 днів з моменту здійснення покупки, безкоштовно (за рахунок відправника), за наявності "Акту" про такий випадок від пошти, який отримувач просить скласти співробітника поштової служби в момент виявлення такого випадку.
Повернення товару (у зв'язку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, прояв бажання на придбання товару або під час телефонної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) - відбувається за рахунок покупця.
Адреса для повернення та обміну товару:
- Адреса для повернення товару
- Надішліть нам товар «Новою поштою м. Вінниця, Нова Пошта. Поштове відділення №7 (до 30 кг) вул. Василя Порика, 5а
- Захарченко Марія, +380980922003
- Вкажіть оціночну вартість, згідно ціни товару
- Послуги «Зворотна доставка» та «Післяплата» потрібно скасувати. - Повернення коштів за товар
- На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки)
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2-7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.
Категорії товарів, які не підлягають обміну та поверненню:
- Шкарпетки
- Комплекти термобілизни
- Нижня білизна
- Аптечки
- Вушні затички/Беруші
Товари належної якості
- До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
- відсутність слідів використання і забруднень;
- збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
- збереження заводського маркування;
- цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;
Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?
- При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки сплачується покупцем.
- При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки сплачується покупцем!
Повернення коштів
Після отримання та огляду товару, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.
Будь які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь яким зручним для вас способом.
Всі відносини регулюються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».